8 σχόλια:

  1. Ανατριχιαστικό κι αληθινό. Αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ :)
    Έχει και συνέχεια αλλά είπα να το αφήσω ως εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "ο νους σου κρατάει το παρελθόν, το σώμα σου κρατάει το παρόν, η ψυχή σου κρατάει το μέλλον"

    Γιάννη σου εύχομαι πάντα να βρίσκεις τις αλήθειες της ζωής

    Μαρία Χαρμάνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κυρία Χαρμάνη σας ευχαριστώ πάρα πολύ !

    Οπότε πρέπει να προσέξω και τα τρία για να τα καταφέρω. Να κρατάει ο νους μου το παρελθόν και όχι το παρελθόν τον νου μου. Να κρατάει το σώμα μου το παρόν γιατί αν καταρρεύσει το ένα θα πάρει μαζί και το άλλο. Και η ψυχή μου να κρατάει το μέλλον και να ζει το παρόν, γιατί όταν το μέλλον γίνεται παρελθόν, ο νους δεν μπορεί να κάνει εξίσου καλή δουλειά με την ψυχή. Εύχομαι κι εγώ να βρίσκω αλήθειες πίσω απ' τα ψέματα για να μπορέσω να κάνω τα παραπάνω! Σας ευχαριστώ για όλα :)

    Γιάννης Βασιλόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιάννη από αυτό τον διάλογο των δύο ανωνύμων σταμάτησα τώρα πια να φοβάμαι τον εαυτό μου.Κάνω πράγματα που δεν μπορούσα να κάνω πριν διαβάσω το βιβλίο σου αλλά και αυτόν τον διάλογο πιο συγκεκριμένα.Χαίρομαι που σταμάτησα να έχω μέσα μου τόσο βαθιά ριζωμένο το συναίσθημα του φόβου,χαίρομαι που μπορώ κι εγώ να βοηθάω κόσμο με το κοινό μας ταλέντο.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου για το καλό που μου έκανες.Θέλω επίσης να σου πω ότι είμαι μεγάλη θαυμάστρια σου,ότι μια μέρα θα ήθελα να σε γνωρίσω από καντά και σου εύχομαι να συνεχίσεις να γράφεις τόσο όμορφα πράγματα.

    Ειρήνη Πολυδωροπούλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειρήνη! Καλωσόρισες στο blog, με αυτό το συγκινητικό σχόλιο. Σ' ευχαριστώ πραγματικά πολύ! Χαίρομαι που σε βοήθησαν τα κείμενα - και ειδικά το συγκεκριμένο. Ο φόβος μπορεί να μας προφυλάξει, όσο λειτουργεί για εμάς. Όταν αρχίσουμε να λειτουργούμε εμείς για εκείνον, η κατάσταση ξεφεύγει.
    Εύχομαι ότι καλύτερο! :)

    Γιάννης Βασιλόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννη για την σύντομη απάντηση σου.Σε ευχαριστώ επίσης το θερμό σου καλωσόρισμα στο blog και την πολύ έξυπνη και βαθυστόχαστη συμβουλή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

εγγραφή στο blog

© Giannis Vassilopoulos. Από το Blogger.